Måndag.


Gomorron på er!
Sitter här och bloggar lite snabbt innan jag ska iväg till jobbet.
Natten har varit god men lite för kort. Det måste helt enkelt bli en tidig kväll ikväll. Mer sömn behövs.
Men för övrigt mår jag bara bra.
Förra veckan mådde jag konstigt. Och jag vet inte, men kanske berodde det på de starkare värktabletterna som jag tog då.
För sen jag slutade med dom så har magont, konstigt ryggont, yrsel och huvudvärk försvunnit. Och det är ju en befrielse!!
Så nu när jag mår bra så ska jag göra bra ifrån mej på jobbet...idag är dagen jag ska nå mitt mål! Hoppas i alla fall!

Nehe, nu får jag sätta lite fart så jag inte missar bussen!
Ha en bra måndag, everybody!



Kommentarer
Postat av: Elena

Tacktack =) Plnaer för idag då? :D

2009-03-16 / 08:51:57     URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?