Lördag in da hood.


Befinner mej just nu mitt ute i ingenstans...det känns så i alla fall.
Är på återträff med de konfirmander jag var musikledare åt sommaren 2007. Kul att träffa alla igen! =)

Hade stora problem att ta mej hit igår. När jag kom till stationen i Lund stod all tågtrafik stilla och kom först iväg 40 minuter senare än jag skulle. Så då missade jag bussen i Kristianstad och fick vänta där i 40 minuter. SEGT!
Men tillsist kom jag hit!

Skönt att va här måste jag säga. Även om det är fullt ös på många sätt så är det ändå en vila. Man lullar runder lite, snackar lite, hänger lite och njuter av en massa mat!
Imorse gick jag upp en kvart innan det va frukost - på med mysbyxor, tröja, glasögon och håret i knut. Skönt att slippa bry sej så mycket (det är iofs ingen som tvingar mej att bry mej så mycket som jag gör, i vanliga fall) utan bara glida runder.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill bara påminna om att imorgon lottar jag ut vinnaren av bamboo örhänges tävlingen! Det är sista chansen nu... Var med och tävla!=)=)

2009-03-28 / 15:51:49     URL: http://queenies.blogg.se/
Postat av: Kstina

Hälsa ledarna!

2009-03-28 / 23:33:42     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?