Fredagskväll.


Efter jobbet (gick hem en halvtimme tidigare idag pga huvudvärken) stack jag direkt hem och la mej på soffa. Somnade skönt en stund. Packade sen ihop lite grejer och tog bussen till Andreas. Så nu sitter jag i hans säng och tittar på Let's Dance. Han är inte här...nej, han är ute och svirar på stan med sina kollegor.
Vi gillar slöa och slappa lördagsförmiddag tillsammans så därför tillbringar jag kvällen här, trots att han inte är här, för att vi ska får förmiddagen tillsammans.
Det återstår att se när han behagar komma hem. Klockan kan nog blir både 02 och 04 innan han ringer mej och vill att jag ska komma ner till porten och släppa in honom. Jag hoppas dock på 02. Eller varför inte 01... :-p

Huvudvärken har mer eller mindre försvunnit. I alla fall känns den inte så mycket när jag sitter stilla så det går ju i rätt riktning! Skönt det!
Nu ska jag njuta vidare av att det är fredagskväll! =)



På jobbet, tidigare idag, när  huvudvärken va som värst. Det var jobbigt att bara hålla uppe huvudet.
Och att titta på en dator när huvudet håller på att sprängas är inte så kul.
Men nu tar vi och glömmer det för den är ju borta. Nästan i alla fall....




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha lite kamera men också fotoskill..fota utan blixt och lek med slutare/bländare och iso istället.

2009-03-13 / 21:53:11     URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Leia

Vad skönt.

Ha du med en fin kväll!

2009-03-13 / 22:22:50     URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?