Det stinker i min lägenhet.


Dumma, dumma Sixten!!
Just nu önskar jag att jag inte skaffat mej någon katt.
Det luktar såååå illa här inne och jag vet inte vad jag ska göra för att få bort det.

Lakanen är tvättade, täcket ligger i detta nu i tvättmaskinen, bäddmadrassen står ute på balkongen och jag har sprayat valda delar av sovrummet med nån slags rengöringsmedel. Men det verkar inte hjälpa. Inte än i alla fall.

Jag måste nog plocka fram moppen och moppa över hela golvet.
Lukten måste bort annars är risken stor att lille skitkatten tror att det är okej att kissa där det luktar kiss.
Och det är det INTE!!!!

Dumm, dumma katt... =(
Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Rebecka!

Tittade precis in här, kul att läsa i din blogg:)

En av mina katter kissade en gång på ett par skor så vet hur frustrerande det är. Testa med ättiksprit eller något som jag nyss läste om på nätet som heter Odor's Stop (ska kunna köpas i djuraffärer). Sen bör du nog få Sixten kastrerad om han inte redan är det - markera revir kan vara en anledning till att han kissade i din säng.

Hoppas du får bort lukten!

2009-03-11 / 16:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?