Biokväll.


Efter jobbet åkte jag och Andreas in till stan (vi jobbar i utkanten av Lund) för att boka biljetter till filmen "Dumpa honom".
När det var gjort gick vi till saluhallen och åt mat. Jag åt god thaimat och Andreas körde på skärpmatsvarianten kebab.
Vi hann också med lite godisköp innan vi gick till bion och bänkade oss.



Filmen var väldigt bra. Det tyckte också Andreas. En chick-flick men med lite mer djup och substans än många andra.
Många "mitt-i-prick"-lines och en hel del skratt. Helt klart sevärd, om inte på bio så ta och hyr den!



Nu sitter vi och slappar framför tv:n. Ska nog snart gå och lägga oss. Jag är ganska trött och behöver min sömn för att orkar jobba...och orka behålla min positiva attityd till jobb och livet.
Hoppas ni haft en skön kväll! Har ni hittat på nått speciellt??

Puss&Kram, mina vänner!







Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men visst var den underbart bra! Gillade den skarpt och som sagt, pojkväns-vänlig också för min sambo tyckte att den var bra med.



så skönt, tycker också att det är läskigt med nya människor och speciellt när de kommer i invanda kompisgäng ;)



Jo, det så klart men nu har vi fått snö igen och då har jag det heller grått får jag erkänna för det suger med snö nu när man bara vill ha vår. Speciellt efter att ha fått en försmak av hur underbart det verkligen är med sol och blå himmel. Jaja, det går väl bort det med kanske (får jobba på det där med positiviteten).



Tror faktiskt att de lyckats lösa det under dagen, men har varit i skolan så är inte helt säker... Hoppas att du får en fin vecka, ngra roligheter inplanerad?!

2009-03-23 / 22:28:11     URL: http://jsan8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?