Avskedsmiddag.


På söndag åker Tom, som Andreas delar lägenhet, tillbaka till Australien. Säsongen är slut och det finns inte mer här för honom att göra.
Eftersom vi är bortresta i helgen är ikväll sista chansen att kunna göra något för honom så jag kom med idéen att vi kunde laga middag till honom ikväll, vilket vi också ska göra!

Nu är jag bara hemma och vänder (ge katten mat och hämta lite saker) och ska snart åka till Andreas för att hjälpa honom med middagen. Vi ska göra plankstek, något jag aldrig ätit så det ska bli spännande! =)

Hoppas ni får en skön kväll!
Vi hörs nog mer under kvällen. Tar med mej mobilsladden så att jag kan ladda upp lite bilder.
Peace!









Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhhh vad gott!! Nu känns det verkligen att jag har magsjuka och inte har ätit på hela dagen...

2009-03-04 / 18:55:33     URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?