3 månader med Andreas.


Idag har jag och Andreas varit tillsammans i 3 månader.
Det känns både betydligt längre och som om det var häromdagen vi blev tillsammans.
Kan inte tänka mej ett liv utan honom...tanken är förfärlig. Men ibland "glömmer jag bort" att jag har Andreas och tror att jag är singel som jag alltid varit. Och så minns jag - jag är inte singel längre och har en fantastisk pojkvän som jag tycker så ooooerhört mycket om! =)

Har hört att många relationer spricker vid 3 månader. Vet inte om det stämmer, men det kan ju va så att den första förälskelsen har lagt sej till viss del och man kommer på att den man blev tillsammans med inte var så intressant som man först tyckte.

För mej så finns det absolut inga funderingar kring att avsluta vår relation. Nej, istället tycker jag att det bara känns bättre och bättre för varje dag, vecka och månad. Jag känner mej bara mer och mer trygg med Andreas, vi växer ihop lite mer för varje dag och det är ju ju så man vill ha det. Det är så JAG vill ha det...och förhoppningsvis Andreas också... =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte du har nåt att oroa dig för. Ni kommer få många lyckliga år tillsammans och en massa 2-metersungar som springer omkring...haha

2009-03-01 / 20:39:04     URL: http://metrobloggen.se/MizzNyberg
Postat av: Petra

Jag tror inte du har nåt att oroa dig för. Ni kommer få många lyckliga år tillsammans och en massa 2-metersungar som springer omkring...haha

2009-03-01 / 20:40:04     URL: http://metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?