Underbara, lediga fredagskväll!


Kom hem från jobbet och stan vid sex tiden. Stack inom Ur&Penn efter jobbet och fixade till klockan så att jag kan använda den och nu sitter den så fint på min handled. Blir mer och mer nöjd!

Kom hem till en rastlös pojkvän. Han är lite friskare idag men halsen är fortfarande inte bra. Men i alla fall piggare och inte lika mycket gnällspik som igår... :p
Sjönk ner i soffan och kramade lite på honom när jag kom hem. Har längtat efter att åka hem och få va med honom. Ja, jag vet. Jag är sjukt kär i honom och vill va med honom hela tiden.

Anyway...nu har jag just tagit en välbehövd och skön dusch, Andreas står och lagar mat (hörde något om Indiskt. Ska bli spännande, och förmodligen gott. Som vanligt!)
Framför oss har vi en lugn och skön fredagskväll. Vissheten om att vi får sova huuur länge vi vill imorgon, slappa hela dagen gör den här kvällen sååå skön. Lugnet har lägrat sej, kroppen håller på att varva ner och slappna av. Inget mer jobb förrän på måndag (som för övrigt är en kort vecka!! Tjihoo!). Känner ro och tillfredställelse i hela kroppen. This is how it suppose to be!

Nu ska jag röja på bordet och tända ljusen. Det regnar fortfarande ute så det passar perfekt att ha en lugn innekväll.
Önskar innerligt att ni känner samma känsla i kroppen som jag gör.
Njut kvällen, everybody!
Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

mysigt att få komma hem till sin älskade =) och det är ju så där det ska vara, att vilja vara med den man älskar hela tiden (även om man inte SKA vara tillsammans hela tiden haah)



kran och trevlig lördag!

2009-06-13 / 08:59:04     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?