Svartvitt.

MMS


 

Gomorron på er!
När jag gick upp i morse smattrade regnet mot balkongräcket, men en stund senare sprack det upp och regnet upphörde. Nu skiner solen från en klarblå himmel! Underbart! Igår hade vi också fint väder men då blåste det otroligt mycket så det var ändå inte så varmt. Låt oss hoppas att det förblir varmt och oblåsigt hela dagen!

Innan jag stack iväg till jobbet kröp jag ner bredvid Andreas en stund. Snart sticker dom till Blekinge och jag ville ju givetvis pussa honom hejdå. Nu ses vi inte förrän på söndag *snyft, snyft* men några dagar går fort, right?

Nehe, dax att börja jobba! Hoppas ni får en härlig dag, allihop!



 

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det låter som ni har en fullspäckad och bra semester framför er! Man behöver komma bort och byta miljö också.



Hehe om jag ändå hade nåt kvar att bjuda på ;) allt ligger i min mage och jäser haa.

2009-06-04 / 11:26:35     URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?