Röd dag.


Hade ingen tanke på att det är röd dag idag.
Jag som skulle gå till systemet idag. Men det kan jag ju glömma.
Får helt enkelt hålla till godo med det hushållet redan tillhandahåller.

Sov till 20 i elva. Riktigt sovmorgon! Så länge brukar jag inte sova när Andreas ligger bredvid. Han tar ju liksom så mycket plats och rör på sej också. Nä, jag sover nog bättre när han inte ligger bredvid. Men tror inte att jag inte saknar att ha honom bredvid. Jobbigast är det att gå och lägga sej när man ska sova ensam. Och vakna ensam. Men tiden däremellan är han mest ivägen... :p

Nu ska fixa lite här hemma. Jag har lite disk som har stått lite för länge och sen måste jag gå till hemköp också. Upptäckte förut att Andreas har gjort slut på allt kaffe så det fanns inget kvar till mej. Irriterande. Jag som var och handlade igår.

Hoppas ni får en skön lördag och nationaldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?