På väg.

MMS
2 sekunder innan jag steg utanför dörren.


Gomorron sötnosar!
Onsdag idag och idag är det inte alls lika härligt väder som det varit de tre senaste dagarna. Men jag ska ju ändå bara jobba så vad gör det... Andreas har semester resten av veckan eftersom att han ska till Sweden Rock Festival. Så idag fick jag gå upp ensam. Seeegt. Och kvar låg han och snusade.
Var så varm imorse så jag tog bara på mej en kofta innan jag gick ut men det var nog lite väl opimistiskst. Det var inte alls speciellt varmt ute så jag kommer nog frysa idag. But I will survive!

Blogg.se ville inte funka igår så det är därför det inte blev några inlägga från mej på kvällskvisten. För övrigt är inspirationen och lusten till att blogga tillbaka! :)




Hoppas ni får en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin du är! Ha en bra dag!

2009-06-03 / 12:36:18     URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: noomi

fin outfit! :D <333

2009-06-03 / 19:56:07     URL: http://noomiahola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?