En riktigt latte.

MMS


När vi kom till jobbet idag hoppade vi över kaffe på min avdelning och gick istället ner till Andreas. Där bjöd han på riktig latte, alltså espresso med skummad mjölk. Mums! :) Det är vad jag kallar tisdagslyx!
Andreas har tagit med sin espressomaskin till jobbet och sen skiftas dom om med att köpa kaffebönor. Oftast är det slut men idag fanns det lite kvar så då bjöd han mej.

Igårkväll var jag riktigt aktiv. Tvättade, städade hela lägenheten och hade maten färdig när Andreas kom hem från träning i Örkelljunga. Får han ledigt från jobbet i eftermiddag ska han sticka och träna där i dag också, så det innebär ensam kväll för mej igen, men det är som Andreas sa: det är lika bra att jag vänjer mej. När säsongen sätter igång så är det träning 4 dagar i veckan och match på helgen. Så det blir många ensamma kvällar för mej då.

Hoppas ni får en härlig tisdag! Utanför fönstret skiner solen och det var riktigt varmt!  Skönt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig start på denna tisdag! :)

Hoppas dagen fortsätter lika bra!

2009-06-09 / 10:04:08     URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Jessica andersson

jaa, vi kommer att ha riktigt kul :D



gör du ida då?

2009-06-09 / 13:13:21     URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?