Idag.


Jag är hemma från jobbet idag.
Vaknade imorse och mådde illa och hade huvudvärk.
Bestämde mej för att stanna hemma. Somnade om när jag vaknade vid 11 var illamåendet borta men jag har fortfarande lite huvudvärk.
Dock inte värre än att jag kollade runt på olika frisörsalonger i stan om det möjligtvis fanns tid för mej idag.
Och det fanns det. Så nu har jag slängt i mej 2 panodil och ska bege mej upp till stan och bli klippt.
Det är typ 2 år sen sist jag var hos frisören. Jag tycker jag förtjänar det! ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

Ok hur mår du nu då?

å subway mackorna är underbart goda alllså! testad dem första gången i usa får två sommrar sen:)

Gissa vilken som var min glass på balkongen:)!

2009-06-25 / 17:01:56     URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?