Hämtmat, fotboll och mys i sängen.


På väg hem från jobbet fixade vi mat i stan och åkte sen hem. Hungriga som vi var slängde vi i oss maten och nu ligger vi i sängen, mätta och belåtna och tittar på fotbollen. Andreas mår inte helt bra idag, mådde inte så bra igårkväll heller men har i alla fall varit och jobbat idag. Det blir nog sängen resten av kvällen men efter mina aktiva och husfruliga kvällar tidigare i veckan så är jag minsann värd att slappa bort denna kvällen! :)

Fortsätter att läsa om mobiler på nätet. Imorgon ska jag slå till så nu börjar det bli dax för mej att bestämma mej.
Just nu lutar det åt Samsung Omnia. Har läste ganska många olika tester och jag tycker låter som om testperonerna är ganska nöjda med den. Det är nästan mer som en liten dator som man kan ringa med än en telefon med några extra funktioner. Och jag har ju länge suktat efter en minidator! ;)

Nej, nu ska jag lägga ifrån mej datorn och koncentrerar mej på matchen. Go Sweden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?