Ännu en underbar semesterdag! Har

4834725f2be8e57bc109ea42da78da5a.png

Ännu en underbar semesterdag! Har suttit i solen en bra stund men nu börjar det bli riktigt varmt så jag har förpassat mej till hängmattan och skuggan. Jag kommer somna här! Så skönt är det! Efter lunchen ska vi in till Mönsterås en sväng. Bla ska jag köpa ett par shorts och så vill jag ha något gott och somrigt på systemet. Imorgon åker jag och Andreas över till Öland på en dagsutflykt. Jag vill sola på en riktig sandstrand och se Borgholm. Till sist: jag har fortfarande inte mycket att klaga på! Det skulle i så fall va att jag har bränt mej lite på axlar och bröst, men det kan jag leva med!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?