59 snabba med Becka.

1. Hur gammal är du om fem år? 35,5 år
2. Vem var den sista du träffade? Räknas Andreas? Han ligger här bredvid.
3. Hur lång är du? 1,65
4. Vilken var den senaste film du sett? Bröllopsduellen
5. Vem ringde du senast? Andreas
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Är du hemma nu?" skickat till Andreas
7. Vad är dagens planer? Dagens? Kvällens får det bli: fortsätta mysa i sängen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på. Vill nog svara både ock, helt beroende på vad det handlar om och till vem.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 31 maj
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå
12. När vaknade du idag? 06.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Vid havet.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sista platsen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, då är jag 40 år. Jag hoppas jag är gift då och kanske ha hus och barn och ett jobb jag stormtrivs på.
17. Vad skrämde dig som barn? Mardrömmar om vildsvin.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag tror bestämt det var Dragana (kollega) som senaste lockade mej till ett riktigt skratt.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men tydligen tycker personlen på bolaget det eftersom jag jämt måste visa leg. Dock har jag inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. Perfekt när man vill sitta i sängen och surfa.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan...
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu:sex stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Fyra.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag föredrar skor utan strumpor. Jag är ordförande i klubben med namn: Våga vägra strumpor. Senaste idag värvade jag Petra som medlem! ;)
25. Är du social? Ja, lite fööör social. Tycker inte om att vara ensam.
26. Vilken är din favoritglass? Den vi har i frysen nu är god, persikoglass med hallonsås.
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vad skulle jag inte göra, är en bättre fråga. För det första betala av mina lån. Sen skulle jag göra en långresa, kanske bjuda med några väl valda vänner och givetvis Andreas. Och så spara så klart.
28. Tycker du om kinamat? Ja, nån gång då och då är det riktigt gott.
29. Tycker du om kaffe? Inte svart kaffe, men kaffe med mycket mjölk och socker är det riktigt gott. Morgonkaffet är ett måste för att vakna till liv.
30. Vad dricker du till frukost? Kaffe på vardagar. Juice på helgen.
31. Sover du på någon särskild sida? Nej. Jag sover bäst på magen men då mår inte min rygg bra så det blir ofta på sidan.
32. Kan du spela poker? Ja, för det kan jag!
33. Tycker du om att mysa? I love it!
34. Är du en beroendemänniska? Skulle man nog kunna säga. Finns några saker som jag är beroende av.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, flera stycken: Victor, Janna, Nike mfl.
36. Vill du ha barn? Jag tror det.
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och skånska.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
39. Föredrar du havet eller en pool? Hmm...beror på, men jag får nog säga havet.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor och trevliga tillställningar med vänner.
41. Äger du dyra smycken? Jag har ärvt en guldklocka av farmor, men förutom den så har jag bara en massa billigt krafs.
42. Har du någon gång testat narkotika? Absolut inte. Är väldigt mycket emot knark.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Sitter här och dricker te.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner flera stycken väldigt roliga människor: Makkan, Dragan, Egoina, Andreas mfl.
45. Välj ett ärr på din kropp? Magen. Trillade ner från ett träd hos mina kusiner när jag var liten.
46. Vad har du för ringsignal? Pokerface med Lady Gaga
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej. Möjligtvis att mamma har nått sparat.
48. Flirtar du mycket? Nej, inte nu när jag har Andreas. Men jag flirtade ganska mycket med honom innan vi började dejta. ;)
49. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma hos Emelie i lördags.
50. Kan du byta olja på bilen? Nej, men jag skulle fixa det för jag vet hur man googlar... :p
51. Har du fått fortkörningsböter? Jag har inget körkort.
52. Vilken var den senaste bok du läste? En dag i September.
53. Läser du dagstidningen? Ja, men bara Metro.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
55. Dansar du i bilen? Jag sover oftast i bilen.
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol. Den står alltid på på jobbet.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett kundnummer.
58. När var du i kyrkan senast? I söndags. Jeremiah döptes.
59. Vilka personer utmanar du? Den som känner sej manad.

Kommentarer
Postat av: Kstina

Jag kände mig manad...

2009-06-11 / 11:48:59     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?