Ups and downs.


Kvällen har varit upp och ner och snabbt har det gått. Men om jag inte räknat fel så det nog en sån där bokstavskombination som spökar. Stackars Andreas... ;)

Men mitt i all irritation, frustration (och alla andra känslor som fick liv i mej) så fick jag både damsugat och lagat mat.
Jag är lite impad.

Internet vill inte fungera på min dator, så nu måste vi samsas om Andreas dator. Undra hur det ska gå...
Tror jag måste bjuda hit Makkan på kvällsmat nästa vecka så kanske han kan fixa till det. Det är bra med brorsor som kan sånt här tjafs.

Nu ska jag ta och sminka av, borsta gaddarna och krypa ner i sängen.
Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: adina

tack! ha en bra söndag:D

2009-07-19 / 02:08:17     URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hur är det? Jag förstod inte riktigt va du mena i inlägget? Har du varit nere?

Kramar

2009-07-19 / 11:33:31     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?