Onsdagmorgon.


Ja, nu har det ju redan hunnit bli förmiddag men för mej som inte har gått upp ur sängen än är det fortfarande morgon.
Denna dagen ska inte latast bort, nej, jag ska fixa och trixa en hel del. Ogillar starkt vår lägenhet just nu, eller inte lägenheten i sej, men hur här ser ut. Här är grejer överallt, vi får inte plats med alla saker och  här är skitigt. Planen är att i alla fall att göra det njutbart att vara hemma. Men att få undan alla saker är inte planen, nej, vi måste först avvakta eventuell flytt. Onödigt att fixa för mycket om vi ändå ska flytta om några veckor.

Well, well...städplaner är kanske inte det roligaste att höra om men för mej är det viktigt. Är det skitigt och rörigt trivs jag inte. Så är det bara.

Nu ska jag resa mej ur sängen och få allt det där gjort som behöver göras.
Idag är det min sista semesterdag. Sorgligt...buhuu! Så därför ska jag njuta extra mycket av att va ledig. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?