Äntligen en dator.


Har saknat min dator. Well, inte supermycket, men lite i alla fall.
Hade varit kul om man hade kunnat svara på alla kommentarer (dock har jag nog svarat på alla nu..tack!!) tidigare men är man på semester så är man!

Nu är vi alltså hemma hos Andreas mamma. Fast vi åker snart vidare.
Vi ska bara äta lite först och packa ihop oss sen bär det av. Igen.

Är minsann lite nervös inför att träffa Andreas släktingar. Första gången ju. I alla fall på hans mammas sida.
Tur att jag har en trygg hand att hålla i.

Vi hade en supermysig kväll tillsammans igår. Mycket snack, god mat och en härlig kväll!
Nehe, nu ska jag stänga ner datorn. Nästa gång blir på söndag när jag har kommit hem igen!

Sköt om er och NJUT av sommaren!  Visst är det underbart?!?! :)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad mysigt! GRATTIS faster =)



kram

2009-07-02 / 13:58:53     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack! Haft jätte skönt i solen och i sjön ;)

2009-07-02 / 17:37:03     URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?