100 frågor.

SENASTE:
1. Dryck: Kaffe.
2. Telefonsamtalet: Sara.
3. SMS: Johanna.
4. Sång du lyssnade på: Hm...kommer inte ihåg vad den heter men jag nynnade på den hela eftermiddagen igår.
5. Gången du grät: Igårkväll.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Öhh..Nej!
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja.
8. Varit kär?: JA!
9. Förlorat någon speciell person: Ja.
10. Varit deprimerad: Ja.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, det gjorde jag visst jämt när jag var liten.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Lila
14. Vitt

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja.
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Nej, jag gör inte det, men däremot har jag skrattat så att jag har fått ont i magen.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, honom träffade jag förra året! :)
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Nja, jag visste väl det sen tidigare, men visst, nya bekantskaper har bekänt färg.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
21. Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Alla, utom min fina Bodenvän Elin.
23. Hur många barn vill du ha: Högst två.
24. Har du några husdjur: En panter...öhh, jag menar en katt.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, jag är nöjd med det jag har fått.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade i dagarna två. Fyller man 30 så gör man! :)
27. Vilken tid vaknade du idag: 09.30.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på tv.
29. Någonting som du längtar till: Well, varje ny dag är spännande! Men jag ser fram emot nästa vecka i Borås!
30. Senaste gången du träffade din pappa: För 45 minuter sen.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Träningsrutiner.
32. Vad lyssnar du på just nu: Suret från datorn.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att kaffet jag just drack gör mej kissinödig. :p

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Becka. Typ.
37. Singel/upptagen: Upptagen!
38. Stjärntecken: Våg.
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: Ja.
41. Gymnasie: Ja.
42. Högskola: Jag har gått ett år på högskola.
43. Hårfärg: Brunett.
44. Långt eller kort: Långt.
45. Längd: 165 cm.
46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon, mina fötter och min sociala kompetens.
47. Piercings: 4 hål i öronen, men 2 av dom har nästan vuxit igen.
48. Tattoos: nej, men om jag vågade skulle jag göra en.
49. Höger eller vänster: Höger.

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Opererade bort tandrötterna på mina framtänder.
52. Piercing: Öronen.
53. Tatueringen: Nope.
54. Bästa vänner: Andreas, Johanna x 2, Sara, mina fina systrar.
55. Sporten du spelade: Har väl aldrig riktigt spelat nått men jag svarar innebandy.
56. Husdjur: Sixten.
 57. Vaccination du minns: Stelkrampsprutan i 4:an. AJ!
58. Konsert: Minns inte, men kanske när vi var med skolan i Helsingborgs konserthus.
59. Förälskelse: Oj...minns inte. Det var många och det skiftade hela tiden... :p
60. Alkohol du drack: Rödvin.

JUST NU:
61. Äter du: inget.
62. Dricker du: inget.
63. Är du på väg att: göra mej i ordning för en tripp till Helsingör.
64. Lyssnar du på: Men det här har jag redan svarat på.
65. Väntar du på: inget speciellt.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja, jag tror det.
67. Vill du gifta dig: Oh yes!
68. Karriär i åtanke: Har ingen karriär i åtanke.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen.
70. Kramar eller pussar: Både ock. 
71. Kortare eller längre: Har förut alltid gillat killar som är kortare...och vad blev det? Jo, en 2-meters man.
72. Yngre eller äldre: Har ofta varit intresserad av yngre killar. Min pojkvän är dock 8 år äldre än mej... :p
73. Romantisk eller spontan: Är det motsatser? Jag gillar både romantik och spontanitet.
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar, men jag har fått både ock! ;)
75. Tatueringar eller piercingar: Hmm...denna var svår. Säger nog inget av det.
76. Känslig eller inte: Ehh...känslig.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Opratig eller pratig: Pratig.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Hmm...beror på hur man ser det.
80. Gjort något sjukt spontant: Ja, det har jag.
81. Tappat glasögon eller linser: Ja, flera gånger.
82. Haft sex på första dejten: Nej.
83. Krossat någons hjärta: Tror inte det.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja.
85. Har du blivit arresterad: Nej.
86. Dissat någon: Nja...definitionsfråga.
87. Gråtit när någon dött: Ja.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nope.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ja, jag försöker i alla fall.
90. Mirakel: Definitivt.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men förälskelse.
92. Himlen: Ja, jag tror på en himel och liv efter döden.
93. Tomten: Nej.
94. Att kyssas på första dejten: Tro på? Det är väl upp till var och en att göra som man vill. Eller?
95. Änglar: Änglar finns fast dom inte synns...

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, totalt onödigt.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Andreas, Sanningen, min familj och vänner.
100. Att posta det här är din 100 sanning: Okej??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?