Söndag.


Måste tacka mina uthålliga läsare. Ni klickar in till mej fast jag skriver så sällan. Cred till er!!
Kanske blir det lite mer bloggande framöver. Har nämligen fått låna Andreas digitalkamera och det är ju så mycket roligare att blogga när man har trevliga foto att lägga in.

Igår var vi hos min bror och hans fru på 35-årsfest. Min svägerska fyllde år i början på december och igår firades det med fika och middag. Mycket trevligt!
Tog en del foto men sen glömde jag att få sladden av Andreas så jag kan inte lägga över dom på datorn. Men dom kommer. Imorgon förhoppningsvis.

Andreas fick alltså träffa en del av min familj igår. Typ hälften av dom, vilket är ganska många...
Han skötte sej så bra, så bra och inget annat hade jag förväntat mej! Den som inte finner Andreas trevlig är konstig...  :-p

I natt sov vi hos mamma&pappa i Öa och vid lunchtid åkte vi tillbaka till Lund. Hade gärna stannat ett tag till men jag har ju en liten kise som inte kan va ensam alltför länge.
I eftermiddag har jag mest tagit det lugnt - sovit en stund på soffan, titta på tv och lagat mat. Skön söndag!!

Nu ska jag äta lite glass och sticka på min mössa medans jag slötittar på tv.
Kristina, vi får se hur det går.... ;-)



Kommentarer
Postat av: StefanWEEI

Hoppas du får en bra måndag :)

2009-01-05 / 09:53:55     URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Kstina

Haha... Du vet - träning ger färdighet!!

2009-01-06 / 11:58:45     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?