De senaste dagarna.


I tisdags fick jag frågan om jag ville jobba några timmar på kvällen också.
Vi har så mycket att göra så det behövdes göra ett extra ryck för att komma ikapp.
Jobbade fram till 20 och sen var vi ett gäng som gick till Grand och käkade sen middag.
Trevligt och gott!

Igår kom Andreas hem till mej. Vi gjorde köttfärs och potatis soppa, tittade på tv och satt sen bara i soffan och småpratade och vilade.
Innan Andreas kom hann jag diska, rymma upp, hänga in kläder, städa toalett och dammsuga. Jag kan ju inte låta Andreas få reda på att det inte alltid är snyggt och städat hos mej... ;-)
Anyway...vi hade en riktigt mysig kväll tillsammans. Som alltid!! Som ni kanske anar av förra inlägget så känner jag bara mer och mer för honom. Han är helt klart det bästa som hände mej under 2008!! :-)

Ikväll tvättar jag.
Och tittar på handboll. Verkar bli en spännande match.
Jag har också tränat ryggen. Har lite problem med ryggen och om av allt stilla sittande på ena jobbet och tunga lyft på andra så måste jag träna ryggen för att den inte ska bli ännu sämre.


Så ja...då är ni uppdaterade! ;-)

Nu:

Måste för övrigt bara berätta att jag såg Kim Andersson på Nova för typ ett år sen.
Han va med sin flickvän på Vero Moda och handlade.
Jag vågade inte fråga efter autografen... :-p

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack vad snäll du är! Träna ryggen skulle jag behöva göra också, har ett alldeles för stillasittande arbete och sedan sitter jag framför datorn när jag kommer hem också, inte bra alls. Låter jättemysigt med Andreas :)

2009-01-22 / 21:38:52     URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?