Tulpaner.


Tyckte lite synd om mej förut idag (eller jag tycker nog lite synd om mej fortfarande) eftersom jag ska jobba både lördag och söndag. Så när jag, Andreas och Tom varit och ätit efter jobbet gick jag förbi blomsterbutiken och köpte en gigantisk bukett med tulpaner. OCH en ny vas.

Nu har jag bytt ut dukarna i vardagsrummet och genast är här mycket mer vårig inne. Dock står adventsstjärnan kvar i fönstret. Det kommer bli så mörkt utan den så jag drar mej för att ställa undan den.





Ikväll har jag suttit och tittat på Let's dance, ätit chips och druckig cola.
En riktig fredagskväll med andra ord!
Nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma. Men jag tror inte jag ska sitta uppe och vänta...han sa att det kunde bli ganska sent och eftersom jag ska upp och jobba imorgon är det nog bäst jag går och lägger mej nu. Kommer du ändå vakna när han ringer på. Det är nog snart dax att han får mina extra nycklar....

Sov gott!!
Kommentarer
Postat av: Jenny

Vackra tulpaner.

Fick han någon extra nyckel ? ;)

Kram

2009-01-24 / 10:56:42     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?