Torsdag.



Shit...jag är ju ganska söt... ;-)



Idag har vi haft utbildning på jobbet. På måndag börjar startar vi upp kundtjänst för en ny uppdragsgivare och det ska bli spännande. Kul med nya uppdrag och projekt, tycker jag!

Efter jobbet gick jag en kort sväng på stan innan jag tog bussen hem. Utan pengar i fickan (eller på kontot) är det inte lika kul att gå i affärer. En annan dag, en annan månad så är det nog roligare.
Har inte gjort många knop här hemma ikväll...ätit lite, tittat på tv och dammsugit (Sixten hade sönder en lampa). Typ det...

Är trött ikväll. Sitter och slökollar på nån film. Men jag tror inte jag orkar hålla mej vaken tills den är färdig så jag går nog och lägger mej snart.

Hoppas ni haft en bra dag! Imorgon är det FREDAG!! :-)
Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är söt, precis som du skrev =)

Allt väl med er, börjar Sixten bli könsmogen än?

2009-01-09 / 21:36:55     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Moa

Ganska... Du är ju jättesöt! Åh, vi måste träffas snart! Nästa helg? Massa kramar! Och pussa lite på Sixten från mig med, han är verkligen rörande söt!

2009-01-11 / 11:00:35     URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: Anonym

Är inte shit en svordom?

2009-01-13 / 03:10:17
Postat av: Anonym

svar nej

2009-01-23 / 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?