Torsdag.


Har minsann känt mej lite piggare idag och orkat vara flitig på jobbet. Förutom då jag och min kollega Dragana gick till mormors bageri på eftermiddagen och köpte fika. GOTT!!
På väg dit messade jag till Andreas och frågade om han var sugen på en semla. Han älskar semlor och snabbt fick jag svar tillbaka: JA!
Så jag gick in och lämnade denna gräddbulle till en hårt jobbande älskling.

Som jag skrivit om tidigare så ska jag och Andreas åka till mina fina vänner J&J i helgen.
Så min kollega Josefine ska va kattvakt åt Sixten. Därför följde hon med mej hem efter jobbet för att se var jag bor och träffa Sixten. Känns skönt att han kan få va hemma trots att inte jag är här. Och jag är övertygad om att han kommer ha det bra här med Josefine. Han klättrade ganska snabbt upp i hennes knä och la sej tillrätta, så dom kommer nog ha en mysig helg! :-)

Jag har just städat över lägenheten.
Nu ska jag packa, slå in födelsedagspresenten till Ella och sen ska jag försöka komma i sängen tidigt. Får se hur det går med det.... .-p

Hoppas ni alla har en skön och mysig torsdagskväll! Imorgon är det härliga fredag! :-)



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vad glad ja blir att du bryr dig så mycket att den meningen kunde göra dig glad Becka!

Va söt du är massor av kramar

2009-01-29 / 21:43:13     URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det tror jag säkert att vi kommer ha och jag ser redan fram emot det

2009-01-30 / 09:31:26     URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?