Tisdagsförmiddag i sängen.




Oj, vilken seg och skön morgon.
Jag och Andreas bestämde oss igår för att va vakna och titta på JVM-finalen i ishockey. Den började halv 2...
Jag somnade innan den började, men inte Andreas så han väckte mej och så låg vi i hans säng och såg Canada vinna över småkronorna. Trist...
Anyway...klockan blev ju asmycket innnan vi somnade och gjorde ju att vi sov länge idag.

Vi befinner oss fortfarande i sängen. Andreas gick upp och gjorde kaffe till oss och jag plockade fram de överblivna chipsen från igår. Kaffe och chips - vilken frukost!! :-)
Nu Andreas tittar på tv och jag har suttit och läst bloggar en lång stund.
Jag gillar det här så mycket - att man kan umgås med varandra utan att umgås. Ja, ni fattar nog vad jag menar... :-p

Nu ska vi softa vidare!! :-)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..lägger sig i

haha en del läsare har jag allt problem med men men...kommentarer som dina väger ju upp det gumman !

TAck och massa kram!

2009-01-06 / 15:36:54     URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?