Semla.




Har just ätit den första semlan för i år.
Har varit sugen nu i några dagar och idag kunde jag inte hålla mej.
Gick förbi Ramklints på väg hem från jobbet och köpte mej en stor fin semla.
 Eller fastlagsbulle som det heter i Skåne.
Men vet ni vad...jag lär mej aldrig. Jag tycker egentligen inte att det är så gott.
 Det SER mycket godare ut än vad det är.
Men den slank ner. Tog bort lite av grädden och lät Sixten slicka i sej i det. Mums, mums tyckte han! :-)

Ikväll ska jag lulla.
Mysa lite, fixa lite, laga lite mat, läsa lite bok, titta lite på tv och ja...lulla! :-)
Är helt slut i huvudet efter jobbet. Vi har mycket att göra...eller många samtal att svara på. Telefonen bara ringer och ringer... "Välkommen till Kombilotteriet, det är Rebecka"....har säkert sagt det 500 ggr idag. Det känns så i alla fall.

Vad gör ni ikväll??




Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig, dem ser mycket godare ut än vad dom är =)

Provade wienerbrödssemla, det var iallafall godare än vanlig semla.

2009-01-27 / 20:47:47     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?