På väg.


Åh, va roligt det är att ha en riktigt kamera att ta bilder med! Förut har jag ju bara haft min mobil som kamera och det är ju inte riktigt samma sak.
Nu ska det fotas!! :-)

Ikväll ska jag hem till Andreas. Vi ska spela poker...eller egentligen är det Andreas och Tom (hans australienskiske kombo) som ska spela poker men jag fick joina! Man tackar, man tackar!!
Ska bara ta och käka lite kvällsmat sen beger jag mej norrut. Vi bor på varsin sida av stan och slipper man väntetid så tar det ca 20 minuter med bussen.

Nehe, om man skulle ta och fixa lite mat och sen bege sej.
Och kameran ska med ikväll... I promise! ;-)


Andreas på perrongen i Hässleholm


På tåget mot Lund.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?