Onsdag.


Usch, så segt det va att gå upp när klockan ringde.
Gick och la mej vid 11 och det är ju inte så sent, men sen skulle det ju sägas gonatt till Andreas och igårkväll tog det en hel timma...vi hade helt enkelt mycket att prata om. Och när jag väl lagt på så kunde jag inte somna direkt som jag brukar göra.
Låg och vände och vred på mej ett tag.

Idag efter jobbet ska jag och Andreas gå på bio! Ska bli kul! Vi har inte bestämt vilken film...det finns nämligen flera stycken som vi vill se...Mammut, Australia...hmm..nån jag inte kommer ihåg namnet på. Well, vi får se om vi kan komma överrens och välja en film... :-p

Nehe, nu ska jag borsta tänderna och hälla upp mat till katten sen åker jag till jobbet!
Ha en skön onsdag, guys! :-)


Jag, min tjock-tv och mina lila strumpisar...:-p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken film blev det? Jag och Johan funderar på att se Australia på lördag. Den verkar va bra!

2009-01-28 / 19:19:05
Postat av: Jenny

Det förstår jag =)

Är det kyrkligt bröllop?

Har du hittat någon klänning?

Kram

2009-01-28 / 20:46:50     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?