Myst i soffan hela dagen.



Även katter blir visst trötta av nyårsfirande! ;-)

Jag vaknade vid halv 10. Kunde inte sova mer. Lät Andreas sova vidare och jag gick upp och mös med Sixten i soffan.
Sen har vi suttit här hela dagen. Andreas vaknade vid 12.
Dom har haft "Vänner-maraton" på femman och det har vi följt med spänning.
Sista avsnittet hade jag inte sett tidigare så det var kul att få se det också.

Andreas stack hem vid åtta och nu har jag fastnat framför "Day after tomorrow" som dom visar på trean.
Har sett den en gång förut, men det var längesen och det är en ganska bra film. Dock lite läskig...och jag är ju inte så förtjust i läskiga filmer...men jag fixar det! :-p

Borde egentligen ta itu med disken som har stått sen matlagandet igår, men...äh..det får stå till imorgon.
Imorgon är det jobb igen och sen på lördag åker vi till min bror och hans familj. Svägerskan har fyllt 35 och dom bjuder till fest. Och Andreas ska få träffa familjen (eller i alla fall delar av den) för första gången. Spännande........ :-p

Nu ska jag kolla färdigt filmen och sen blir det raka vägen i säng.
Sov gott allihop!!



Kommentarer
Postat av: Kstina

Gott nytt år till dig med!

Sitter du, som jag, och stickar framför TV:n?

2009-01-02 / 16:30:17     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Stefan W

Ville önska en God Fortsättning 2009!

2009-01-02 / 16:32:19     URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Elin Upplyser

Fy.. jag vet... det har varit en allt utom trevlig natt..

2009-01-03 / 13:52:26     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?