Lördag.


Åh, va skön med helg! :)
Vaknade imorse strax innan 9 av att jag hade en katt som klättrade på mej...och jamade högt.
Han ville uppenbart inte att mamma skulle sova längre.
Eftersom jag visste att vintersportssändningarna på tv började vid 9 låg jag inte och drog mej så länge utan pallrade mej upp och gosade ner mej i soffan istället.
Nu har jag hunnit med att äta frukost också.

Det är riktigt grått ute idag. Nästan som om det inte blivit riktigt ljust än. Så jag har tänt ljusen och sitter nu och myser i soffan, dricker kaffe och tittar på storslalom.

Vad har ni för planer för dagen?
Ska snart berätta om vad jag ska göra idag.


Här va Sixten inte så stor. Tror den här bilden är tagen i slutet på oktober.
Han börjar bli vuxen... :p



Kommentarer
Postat av: Kstina

Morning! Jo, jag ska skriva hemtent idag... Känner mig seg. Roligare att blogga och läsa bloggar....

2009-01-10 / 11:21:19     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?