Jag idag.





Svarta leggings, svart linne och grå, lång stickad tröja.

Det var väldigt längesen jag la in dagens outfit. Nu med "ny" kamera så kanske man skulle börja göra det igen...

Har just kommit hem från jobbet. Var inom Hemköp och handlade på väg hem. Skönt att ha det gjort och slippa bege sej ut igen när man väl kommit hem. Möttes även nu av en extremt kelig Sixten som just nu ligger mellan dator och mage och verkligen vill va nära, nära hela tiden. Mysigt, men jag tycker också lite synd om honom. Det märks ju att han saknar mej...eller jag tror i alla fall att det beror på det. Återigen bestämmer jag mej för att inte lämna honom ensam några länger stunder på vääääldigt länge.


Så här vill han gärna ligga när jag sitter med datorn i knäet.

Ikväll ska jag ha en mysig hemmakväll. Ska ta och fixa lite hemma - laga lite mat, diska och sen mysa i soffan innan jag myser vidare i sängen. Sådana här kvällar kan jag se fram emot. Pyssla lite och bara lulla runt! Det är ju hur mysigt som helst att umgås med Andreas men det blir inte lika mysigt om man inte emellanåt får kvällar som dessa.

MEN - innan jag sätter igång att pyssla så ska jag titta färdigt på damernas staffett i skidskytte!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan!



Tack så jättemycket, och detsamma till dig! Gillar personliga bloggar!



Ha en härlig onsdagskväll och mys av att vara för dig själv en stund. Det behöver man ibland!

2009-01-07 / 19:04:06     URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Rachel

Tack så mycket, detsamma =)

Trevlig kväll!

2009-01-07 / 19:13:39     URL: http://iamrachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?