Hemläxa.



Imorgon börjar vi ett nytt projekt på jobbet och i samband med ubildningen fick vi två häften med papper på saker som är bra att kunna inför projektstarten. Jag tog med dom hem och nu ska det läsas och memoreras. Känns lite nervöst inför imorgon må jag säga. Vi har fått minimalt med utbildning, eller minimalt är kanske att ta i, men lite för lite i alla fall och detta ska vi alltså fixa från kl. 8 imorgonbitti. Jag blev tillfrågad om att jobba kväll imorgon så jag börjar inte förrän 11.30 imorgon, vilket känns ganska skönt. Då har de andra redan hunnit ta samtal i några timmar och jag kan glida in och ha fördel av att lyssna på någon annans samtal och lära mej av det.

Well, nu ska jag ta och läsa igenom häftena och sen blir det duschen. Om det blir som vi har bestämt sen tidigare så ska jag träffa Andreas ikväll. Han var ute med laget igår och risken är att han är ganska seg idag. När jag ringde gonatt så var klockan 01.30 (minst) och så hade dom ganska nyss kommit till Malmö. Han skulle ringa när han vaknat, vilket borde bli gaaanska snart. Kan man tycka i alla fall.... :p



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack söta för din gulliga kommentar. Jag blev jätteglad!



Hoppas det har gått bra med hemläxan. Det kommer säkert att bli toppen imorgon. När man väl sätter igång så brukar det lossna för någonstans där i bakhuvudet sitter det.



Trevlig kväll!

2009-01-11 / 17:11:00     URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?