Härlig dag!


Matchen gick inget vidare och Andreas var en aningen frustrerad. Stackaren.... Försökte peppa honom, men jag tror inte jag lyckades. Han behövde nog åka hem och dricka en öl, snusa och spela poker. :p
Men det var gött tryck på läktaren, vilket det inte brukar va! Så det va kul!

Gick sen upp på stan. Hade en timme att slå ihjäl innan jag skulle träffa Karin. Gick in på Åhléns, stans enda affär som har öppet till 17. Kom ut med en stickad klänning som jag har spanat på flera gånger förut men aldrig köpt för att jag tyckt den va liiite för dyr. Nu va den på rea (halvapriset till och med!) och då slog jag till! :) Köpte också två nagellack i härlig färger.




Jag och Karin möttes utanför Domkyrkan. Gick  till Fellini och åt riktig italiensk pizza. Myyyycket gott!
Det fanns mycket att prata om det är alltid lika trevlig att få en pratstund med Karin! :)

På väg hem från stan gick jag inom Hemköp för att köpa godis och pepsi. Kom hem lagom till "Körslaget". Team-Nanne åkte ut, precis som jag också tyckte.
Nu sitter jag som klistrad framför "World Trade Center". Det är ju som att se en dokumentär, fast mer personlig.
Läskig och spännande på samma gång. Andreas, jag behöver din hand att hålla i nu...





Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygg klänning!

Den ska jag nog gå och titta efter oxå ;-)

2009-01-11 / 12:15:36     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?