Här var det tyst.


Och har varit så i några dagar.
Jag har ägnat det mesta av min energi till jobbet denna veckan.
Det har varit kul att jobba, men också slitigt och tröttande.
De senate kvällarna har jag inte orkat göra något alls efter jobbet.


Jag speglar mej i fönstret vid min arbetsplats. Lite dålig bild, men så blir det ju i fönstret...


Fast igår efter jobbet var jag ute och åt med Andreas och åkte sen direkt till Malmö och Johanna.
Vi har inte träffats sen innan jul så vi hade lite girltalk att ta igen.
Så det blev vin, Let's dance och en massa snack! Mycket trevligt! :)

Nu sitter jag och tittar på skidskytte (har väntat eftet det hela förmiddagen...). Myser mej igenom hela denna dagen känns det som! :) Senare idag ska jag följa Andreas match över nätet (han är i Stockholm och spelar två matcher denna helgen) och om jag orkar och har lust så åker jag till Malmö ikväll igen och träffar Johanna och Moa. Men det går bli om jag orkar.

Vad gör ni idag?



Kommentarer
Postat av: Evelina

hej gumman!

vad är det du jobbar med nu?

hoppas allt är bra!

kramar

2009-01-21 / 21:57:02     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?