Goda kakor på jobbet.


Gert (kollega) hade fyllt år i helgen så idag stod det en massa gott fika på jobbet! Bland annat morotskaka. En av mina favoriter!! Och det var riiiiktigt god! :)



Jaha, och hur gick det nu med nystarten av det nya projektet?
Jo, det har gått ganska bra. Det kommer ta tid att lära sej allt, kunna svara på alla frågor och veta hur man ska gå tillväga när olika problem uppstår. Men för att va första dagen så gick det bra. Verkade som personalen från uppdragsgivaren också var nöjda och det är viktigt.
Har jobbat eftermiddag och kväll idag och jag fick sitta och svara på mail på det här nya projektet. Öppnade inkorgen och hittar ca 1500 obesvarade mail! Helt otroligt!
I vanliga fall när man sitter och besvarar kundtjäns frågor via mail så betar man ganska snabbt av ganska många på några timmar. Men i detta fallet gick det en aningen trögare.
När man är helt ny i datorsystemet så tar det betydligt längre tid.
Tvivlar inte på att vi kommer få allt "på plats" så småningom men det kommer nog ta lite tid.
Imorgon är det på det igen! :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mej i sängen. Är lite seg i skallen. Lång dag idag.
Hoppas ni alla haft en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Elin Upplyser

He he... snart har jag gälar och simhud ;)

Jorå allt e toppen, idag har jag lagat en romantisk middag hemmavid ;)

2009-01-12 / 22:41:19     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mmmm... vad gott med morotskaka :)



Trevlig kväll!

2009-01-15 / 21:12:51     URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?