Finally.


Har strulat med att logga in på bloggen så jag har inte kunnat skriva nått nytt inlägg som jag tänkt.
Men nu funkade det äntligen.

Nu sitter jag färdig för att gå och kolla när Andreas spelar match.
Ska bli kul! Han ska få spela hela matchen idag, vilket är på tiden. Enligt min åsikt är han alldeles för duktig tför att spendera halva matcher på bänken.

Efter matchen ska upp på stan och träffa Karin som vanligtvis befinner sej i Göteborg men är nere i Lund över helgen.
Vi ska gå och fika och jag ska tänka ut nått mysigt ställe.
Ska bli hur trevlig som helst! :)

Ha en skön eftermiddag så hörs vi senare idag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå !

När dom blir mer gnälliga så börjar dom bli könsmogna. Då kan det bli aktuellt med kastrering !

Från 6 månader kan man kastrera enligt svar från annan blogg vän !

På måndag gifter vi oss =)

Kram

2009-01-10 / 14:37:09     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?