Ljuvlig dag.


Jag har Andreas har världens skönaste dag. Hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen satt vi i soffan och tittade på vintersporten som SVT är så generös med att sända på helgerna. Tack säger vi och njuter.

Efter lite uppfräschning gick vi ut på en väldigt skön och uppiggande promenad. Det var behövligt med frisk luft.
Nu har vi just ätit mat (köttfärssås och pasta) och medans jag har fixat lite här hemma så har Andreas och Sixten legat i soffan och slappat.
Jag fullkomligt älskar att ha Andreas här. Det är så mysigt, underbart och rätt.

Nu ska jag fixa dipp, sätta fram chipsen och tända ljusen för snart är det melodifestivalen!! :-)

     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?