Sweet dreams!


Nu blir det sängen för mej.
Imorgon ska jag va vid stationen vid 10 för att åka med Andreas och laget till Jönköping och titta när dom spelar match.
Dom har hyrt en buss så det finns plats för några extra och då frågade Andreas om jag vill följa med.
Och varför inte? Dom behöver allt stöd dom kan få och dom MÅSTE vinna imorgon om dom ska ta sej till slutspel.

Well - jag hoppas ni haft en lika skön dag som jag har haft! :-)
Puss & Gonatt!


Ps. Om jag har tid bloggar jag imorgonbitti innan jag sticker men det kan mycket väl hända att det inte blir nått bloggat alls imorgon eftersom vi kommer va borta hela dagen. Men håll ut - på måndag är jag tillbaka som vanligt! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?