Sköna söndag!


Jag och Andreas hade en riktigt mysig kväll tillsammans igår. Vi satt i soffan, höll om varandra, tittade på tv och åt gott!
Så vill jag att varje kväll ska va! :-p
Vi vaknade runt 10 idag och sen låg vi kvar i sängen till precis innan vi skulle åka. Andreas gav mej frukost på sängen och vi tittade på reprisen av Let's Dance. Myspys!

Kom hem vid 14-tiden (Andreas och jag tog föje till stan. Jag åkte hem och han åkte till Falkenberg för att spela match.) och nu har jag världens skönaste söndag i soffan. Tittar på "Top Model" (Canada), dricker cola, bloggar, löser korsord och myser med Sixten. Sååå skönt!
Perfekt uppladdning för en ny vecka!
Hoppas ni också njuter av denna söndag! :-)


Sköna myskläder: svarta leggings, vit lång t-shirtsklänning och stickad, rosa tröja med mysig krage.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Sån där tröja har jag, dem är jättesköna, perfekt till hemmamys =)

Vi har slitit idag i lägenheten, kommit en bra bit på vägen, hoppas vi blir klara snart så att vi kan flytta in =)

Kram

2009-02-08 / 16:50:37     URL: http://livetsomfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?