Onsdag.


     
Med tandborsten i högst hugg på den vänstra bilden... :-p


Är hemkommen från jobbet, sitter i soffan, katten springer runder, Andreas står i köket och härlig musik strömmar ut från högtalarna. Ja, som ni hör så njuter jag av onsdagskvällen! :-)

Har haft ganska mycket att göra på jobbet idag, men det har gått bra och jag tror jag gillar att jobba som mest när det är lite lagom stressigt. Inte för stressigt så klart, men så att man har att göra...nästan lite mer än vad man hinner med. Fast lite lugnare dagar emellanåt är inte heller fel.

Nu ska jag lyfta på baken och hjälpa Andreas i köket!
Hoppas ni alla få en skön kväll!


Ps. Elin, du finns i mina tankar ikväll! Stor kram till dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?