Onsdag.


Igår hade vi en solig och härlig dag men idag är det grått och tråkigt ute.
Inte ringer det mycket heller idag så det är också lite tråkigt på jobbet.

Och min stackars vän ligger hemma och är sjuk...alltså Andreas.
Så ikväll ska jag hem till honom och pyssla om honom. Stackaren!!

Tack för alla kommentarer om klänningen.
Jag kommer gå och köpa den idag och sen innan öppetköpstiden har gått ut ska jag springa runt på stan och se om jag hittar något jag hellre vill ha.
Det intressanta va att lillasyster hade tittat på samma klänningen, funderat på att köpa den till just bröllopet, men kommit fram till att hon inte passar i den färgen. Hade ju annars varit "intressant" om vi kommit i likadana klänningar... :-p

Senare idag ska jag berätta om "Pay it forward - by bloggers". Men det tar jag senare! :-)
Ha en fortsatt bra dag - nu ska jag snart gå på lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?