Måndagkväll med älsklingen.


Har just kommit hem.
Efter jobbet gick jag och Andreas till Royal Thai och åt jättegod thaimat. Andreas bjöd och vi fick tid att snacka om många viktiga saker. Vår relation växer, blir starkare och djupare.
Det känns verkligen helt fantastiskt, läskigt och underbart. Allt på en och samma gång.
Men det var längesen jag ändå kände mej så säker på något som jag gör med Andreas. Han är underbar och jag är så glad och tacksam att jag har träffat honom.

Jag - den eviga singeln - har träffat världens mest underbara man. Han är långt över mina förväntningar! Och jag är bara lycklig! Jättelycklig!!

Det snöar ikväll. Mysigt!





 
Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh det är så härligt att läsa om att du är så LYCKLIG! underbart! =)



kram

2009-02-16 / 21:49:57     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh det är så härligt att läsa om att du är så LYCKLIG! underbart! =)



kram

2009-02-16 / 21:51:59     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?