Lördagsfrukost.


       

Igårkväll när jag gick och la mej stängde jag dörren till sovrummet - med Sixten på andra sidan dörren.
Det är mysigt att sova med Sixten i sängen men de morrnar jag faktiskt har möjlighet att ta lite sovmorgon så är det ganska irriterande att bli väckt vid sju-tiden av en katt som är upp och kliver på en och jamar högt.
Så igårkväll bestämde jag mej för att stänga dörren och därmed har jag också fått en skön sovmorgon.
Sov ända till nio.

Nu sitter jag och har mysig frukost framför Nyhetsmorgon, med tända ljus, "Sköna hem" och korsord.
Sämre förmiddag har jag haft... :-p

Dagens planer är för övrigt att jag ska fixa lite här hemma...måste köpa kattsand, tömma sopor (och då menar jag mer än slaskhinken), dammsuga över lägenheten och lite mer smått och gott.
Resten av dagen ska spenderas med Andreas. Det vill säga när han har vaknat till liv... :-)

Vill önska er alla en riktigt skön dag! Njut av helgen!

"Det är sååå spännade när mamma sätter fram mat på bordet.
Då måste jag bara lukt lite...och kanske smaka också!"




Ps. Måste bara skicka ett grattis till Josefine som nu har fått träffa sin efterlängtade Ella. Ella hade så bråttom att hon i princip föddes i entrén på BB...eller strax utanför!!
Kommentarer
Postat av: A -*

Hoppas du får en bra dag idag:)

2009-02-07 / 11:40:38     URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilken söt katt! Känner igen det där att allt ska luktas och helst smakas på! Har också katt alltså! : )

2009-02-07 / 12:11:34     URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?