Lördag.


Härliga helgen är här nu igen!
Åh, så skönt!
Igår jobbade jag med Maya och det blev en annorlunda dag, om man säger så. Mer än så kan jag inte säga.
Efter jobbet mötte jag Andreas på stan för att bla gå till bolaget. Jag hann också köpa en kjol och strumpbyxor + ett par örhänge. Så det blev nya kläder till festen jag va på! =)

När jag kom hem gick jag och la mej för jag var rejält sömnig. Sov i över en timme innan jag duschade och gjorde mej färdig för festen.

       

Som jag berättade igår var det maskerad/födelsedagsfest med tema: "Vad f*n hände igårkväll?"
Och när man ser dessa bilderna så kan man faktiskt undra vad tusan som hände... ;-)


Min arm, Kira och Emma.

Födelsedagsbarnet:


Navvy


Och några av dom som var där och firade:


Patrik, Micke, Dennis, Kira, Fia och Janna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?