Indisk mat.


Andreas slutar en halvtimme före mej, men när han slutade kom han upp till mej och "underhöll mej" den sista stunden innan jag också slutade. Trevligt med sällskap!

Min söta kollega Evelina som fjantar lite framför kameran.
Hon sitter bredvid mej i mitt rum på jobbet och är ett mycket trevlig sällskap! =)



Det är visst fler som tramsar när kameran åker fram.... :-p

Efter jobbet åkte vi in till stan och Andreas tyckte vi skulle gå och äta. Han föreslog Indiskt, något jag inte har ätit förut, men jag var givetvis villig att prova. Alltid spännande att prova ny mat.
Vi missade att hålla koll på tiden så helt plötsligt var det bara en timme innan Andreas träning började och han skulle hem och hämta träningsväska också. Vi fick sticka iväg ganska snabbt, men jag tror inte han blev alltför sen.

  
Det var riktigt smaskigt!! Nån kycklinggryta, med en massa grönsaker och saffransris till det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?