Gomorron världen!


Sitter på jobbet redan fast jag inte börjar förrän om en kvart (har varit här sen 10 i 8...skönt att komma tidigt till jobbet, tycker jag!) och jag har loggat i i alla mina 1000 olika system, fixat mitt kaffe och är redo att börja jobba. Men jag får snällt vänta tills klockan är halv. Kan ju inte ta samtal från dom som börjar kl 8.

Igår var jag det ganska segt att jobba men idag ska det bli bättre. Jag ska minsann hålla mitt mål och visa mej själv att jag fixar det. Igår gick det inget vidare så idag är det bättring som gäller.

Nu ska jag hämta min frukost och sen är det dax att börja jobba.
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag så hörs vi när jag kommit hem från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?