Favvokjolen.


Jag hitade den en varm sommardag i Köpenhamn. Den var egentligen alldeles dyr för min plånbok (den jag hade då alltså) men jag kunde bara inte motstå den.
Jag såg den, provade den och sen var jag fast.
Har använt den flitigt sen dess (och det är snart 3 år sen  tror jag).
Nästan varje gång jag har den på mej får jag en komplimang för den.
Och det gör det ju inte mindre trevligt att använda den! :-)
Ovanpå detta så är den också hemskt skön. Det känns nästan som om man inte har den på sej. Och det passa mej bra eftersom jag trivs bäst i så lite kläder som möjligt! ;-)

Kanske inte bästa bilden på min kjol, men ni kanske kan ana hur den ser ut....

Earlier this morning.





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Ja den gick ganska sent igår kväll... den dokumentären är mycket bra!

2009-02-24 / 18:57:53     URL: http://alexandramarias.blogg.se/
Postat av: anna

Diggar din blogg!

2009-02-24 / 22:18:41     URL: http://saknadenskaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?