Just another ordinary day. With snow.


 

Förlåt mej min frånvaro. Jag har inga bra ursäkter så jag skippar försvarsbiten.

 

Snö i skåne innebär en stooor nackdel: förseningar i kollektivtrafiken.

Men man kanske ska va glad att man kommer hem överhuvudtaget.

40 min efter normal tid låste jag upp dörren och hälsade på Sixten.

På med raggisarna för att försöka få upp värmen i fötterna.

Nu äntligen har min normala kroppstemperatur innfunnit sej!

 

Har precis stängt av tv:n. Bonde ikväll igen och efter det Paradise Hotel.

Skäms lite över att jag tittar på detta urfåniga program, men jag är fångad. Följer det som en slav och ser med spänning fram emot nya pakter, utröstningar mm. Spännande, som sagt!


Andreas har beställt falukorv till kvällsmat. Och falukorv blir det.

Måste dock koka ris till och jag har en disk som jag borde fixa. Ikväll.

Imorgon har vi julfest på jobbet = jag kommer va borta hela dagen, stupa i säng efter midnatt och jag vill inte vakna till en störig disk på lördag. Nej, inte förstöra min favorit förmiddag!

Måste också packa ihop det jag ska ha med mej för festen. Vill inte gå festfixad hela dagen så andra kläder + smink åker med. Som vanligt finns det kval inför klädval. Får nog bli en av mina svarta.

Hoppas ni alla haft en bra torsdag! Imorgon firar vi helg! :D

 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Massa snö i skåne förstår jag :) Ganska mysigt ändå. Men KALLT hehe.



Tack, det kan jag lova att vi har haft. Skönt!!



Nej jag förstår det inte heller riktigt, blev så snabba ryck men så är det ibland med fotboll. Finns ju en del ganska veliga personer som bestämmer sig snabbt. Idag ringde dock personen i fråga och grät, ville riva kontraktet imorgon tydligen så jag vet inte. Komplicerat som alltid.. så du är inte ensam om att inte förstå ;) Ja, jag är nöjd.. eller vad nöjd.. hoppas det håller i sig.



Alt bra med dig? Klar med allt inför julen eller? :)

2009-12-18 / 04:00:48     URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Frida

Ah, det är ett beroende, ett hemskt beroende kanske men I love it! Och andreas var helt rätt person att åka igår, den stora pakten är bruten!

2009-12-18 / 07:29:28     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: emma

Kikar in=D

2009-12-18 / 17:08:30     URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?