It's not just me.


 

Det är uppenbart någon mer än jag som blir glad när Andreas kommer hem från träningen!

 

Ja, effektiva-Becka var faktiskt på besök idag. Jag fick gjort det jag skulle och nu sitter jag nyduschad i soffan och är färdig för sängen. Så det ser t om ut som om jag kommer i säng i någerlunda tid. Ibland lyckas man! :)

Sådana här dagar, då jag får gjort det jag vill mår jag bra. Jag känner mej nöjd med mej själv och upplever en väldig tillfredställeles. Och hur jobbigt va det? Inte alls faktiskt. Och varför är det då så svårt att göra så här varje kväll? Karraktär, Becka, karraktär. Give me some. please!

 

Nu önskar jag GONATT och SOV GOTT!

Imorgon är det onsdag och halva veckan har gått!

Börjar se fram emot fredagens julfest på jobbet! Ska bli skoj!

 

 

Kommentarer
Postat av: ida

oj gud va mysigt det låter :) du är huslig du !



japp det brukar vara så, dom är ganska noga med vad som gills. för om ni redan varit sambos ett tag o de funkar är det enligt dom ingen anledning att du har kvar din lägenhet typ. så that's why , men de löste ju sig så de var ju skönt!! :)

2009-12-15 / 23:23:39     URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Mirlinda

jaa visst var den inspirerande! :D

2009-12-16 / 00:41:20     URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Frida

Duktig du är :)



ALlt är bra här, snart fredag och helg igen hehe.

2009-12-16 / 07:35:52     URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?